winkelwagen

winkelwagen is leeg

bekijk winkelwagen

Vols ons op social media

 

Bestelinformatie & Voorwaarden

Levertijd
Zodra de betaling binnen is zal uw bestelling binnen 24 uur verstuurd worden.
Mocht dit anders zijn wordt u hierover geïnformeerd.


Betalingsmogelijkheden
U kunt uw bestellingen bij Gameplayer betalen via iDeal of vooruit betalen.
Wij verzenden zowel binnen Nederland als naar België.

iDeal
Met iDeal kunt U veilig en snel online betalen via de beveiligde dienst internetbankieren van uw eigen bank. Momenteel ondersteunen nagenoeg alle banken Ideal; o.a. ABN Amro, Rabobank, ING Bank, SNS Bank, Fortis, ASN Bank, Triodos, Knab en Friesland Bank. iDeal betalingen komen meteen bij ons binnen zodat we uw order direct kunnen verwerken.

Vooruitbetaling per bank
Als u kiest voor betaling per bank dient u het totaalbedrag binnen 7 werkdagen aan ons over te maken. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons een e-mail met daarin onze bankgegevens en het ordernummer dat u bij de overschrijving dient te vermelden. Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer het complete orderbedrag op onze rekening is bijgeschreven. Houdt er rekening mee dat uw overschrijving vaak één dag nadat het geld van uw rekening is afgeschreven op onze bankrekening wordt bijgeschreven. Wij raden U dan ook aan om gebruik te maken van iDeal indien U hiertoe de mogelijkheid heeft, dit is meestal iets sneller.

Verzendkosten Nederland software
De verzendkosten voor software bestellingen binnen Nederland zijn € 3,50.
Alle bestellen worden met track en trace verstuurd.

Verzendkosten Nederland Hardware
De verzendkosten voor hardware bestellingen binnen Nederland bedragen      € 8,50

Verzendkosten buiten Nederland
Verzendkosten buiten Nederland, pakketpost (ongeacht het orderbedrag):

België ,Duitsland, Frankrijk, Luxemburg € 10,00
Denemarken,Italie, Oostenrijk , Verenigd Koninkrijk, Zweden (€ 14,99),
Griekenland, Polen, Spanje, Hongarije, Finland, Tjechie, Slowakije, Slovenie (€ 19,99),
Roemenie, Litouwen, Letland, Bulgarije, Estland (€ 29,99)


Garantie
Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie.

U heeft namelijk op al onze nieuwe producten standaard garantie zoals de wet deze aan consumenten geeft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik (laten vallen e.d.) uitgesloten van garantie.

Op alle 2e hands producten geven wij 3 maanden garantie

De garantie op nieuwe software vervalt indien er zich krassen of vlekken op de CD/DVD/Blu-Ray bevinden. Tevens als de seal van een cd, cd-rom, dvd, game of softwareartikel is verbroken, kan het artikel niet geretourneerd worden. Voor foutieve registratie codes en online play codes kunt u het beste rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende uitgever.

In geval van een defect wordt het desbetreffende product uitsluitend omgeruild tegen een zelfde product.Heeft u een defect product dat binnen de garantie valt? U kunt eenvoudig het defect melden via de contactknop op de wensite. Op deze manier hebben wij direct uw gegevens en zenden wij z.s.m. de retour instructies per mail naar u toe. Defecte producten kunt u altijd kosteloos aan ons retourneren. Wij proberen retouren altijd zo spoedig mogelijk af te handelen, de verwerkingstijd is gemiddeld 3-7 werkdagen na ontvangst.


Tweedehands artikelen
Gameplayer is niet aansprakelijk voor eventuele gebruikte codes voor downloadable content, of gebruikte codes voor online play. Tevens kunnen wij niet garanderen dat elke tweedehands product nog de originele handleiding bevat. Indien u zeker wilt weten of de handleiding erbij zit kunt u altijd bellen of een email sturen via de contact knop op de website Wij kunnen het dan voor u controleren.


Retourneren
Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Gameplayer is of een defect aan een product.
Ruilen
Wanneer kan een product geruild worden?
  • Bij een beschadiging ontstaan tijdens transport
  • Bij een defect
  • In geval van een foutieve levering
  • U bent van gedachten veranderd (ongebruikt product)

Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Via internet bestelde artikelen mogen binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden mits:

  • Nieuwe games nog verzegeld (sealed) zijn.
  • Nieuwe producten ongebruikt en onbeschadigd zijn.

Wilt u een product ruilen?
U kunt dit eenvoudig aangeven via de knop contact op onze site. U ontvangt dan z.s.m. de retour instructies per mail. Het product dient binnen 14 dagen na melding bij ons binnen te zijn.

Na ontvangst en controle van het product zullen wij binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag incl de verzendkosten naar u retour storten. Het retourneren van een pakket is voor eigen rekening, tenzij het een fout van Gameplayer is of een defect aan een product..

Adres voor retouren: (geen bezoekadres)
Gameplayer
Fruithof 45
4031 JD Ingen


Klachtenregeling
Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.


Privacybepaling
Gameplayer zal uw persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor het verwerken en verzenden van uw bestellingen. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden.


Identiteit van de ondernemer
Gameplayer
Mob: 06-53457566
KvK: 585978320
BTW: Heeft u ons BTW nummer nodig? Stuur ons even een mail, zodat wij dit nummer aan u kunnen doorgeven.